Friday 13 April 2012

APAM POLKA DOT...

Assalamualaikum,

Lama sungguh tidak berbicara di sini...rindunya hati tidak terkata tapi bukan bermakna saya tak masak tau..tiap2 hari saya masak..kalau tak caya, tanya jiran2 saya..sebab diorang mesti dapat bau yang harum dari rumah saya..dan saya pasti diorang tertanya2 mana la datang aroma yang semerbak hebat ini sebab tunggu2 tak sampai pun rumah mereka..kikiki...yang dapat langkau bukan main jauh..apo nak buat saya ni pemalu..takkan la tiba2 nak ketuk pintu rumah orang walaupun nak hantar kuih..kan nanti orang kata saya nak menjual kerepek pulak...hehehe..


Hari ni saya nak share satu resepi yang saya rasa dah lama menghiasi hidangan jamuan di mana-mana...kalau ada birthday party ke, kenduri apa ajer...comel jer kuih ni atas meja dihidangkan atas meja untuk tetamu...so, walaupun dah ketinggalan keretapi, saya try buat pada hari cuti pertabalan hari tu (sebab  saya stress sebenarnya walaupun di hari cuti)..so, saya mesti buat sesuatu untuk membuang stress saya...so, inilah hasilnya...best jugak kan...


Resepi ini saya ambil di sini..walau pun kat situ kata resepi rahsia, so bila dah share kat sini x jadi rahsialah lagi yer...so, saya pun x berapa rajin nak menaip malam ni, sapa2 yang berkenan dengan apam polka dot ni, boleh la terus ambik kat sana yer...kat sini jamu mata dengan apam yang telah saya hasilkan jer lah yer...selamat menjamu mata...


3 comments:

  1. Saya pun buat apam polkadot semalam utk gathering tu. Lepas siap buat kuah spageti, cepat2 bancuh apam ni, kejap ke siap.. Mudah dan budak2 suka esp klu kecik2 tomel.

    ReplyDelete
  2. Haah..senang jer jugak...ramai ke dtg masa gathering tu...x sangka Ramli Hamid tu pun ex_Farisian...isteri dia ada datang jugak ke?

    ReplyDelete
  3. Apam polkadot!
    Dekat sini ada budak perempuan jual, nmpak comel gila.

    ReplyDelete