Sunday 22 December 2013

CARROT CUPCAKES


Assalamualaikum...

Entry tertangguh lagi...saja nak share carrot cupcakes. Sebenarnya carrot cakes adalah kek yang sering sangat saya buat...sama ada dalam bentuk kek sebiji yang besar atau pun dalam bentuk cupcakes. Akhir - akhir ini saya suka buat dalam bentuk cup cakes kerana tempoh membakarnya yang lagi cepat...dan nak decorate pun agak senang...just piping the cheese...dah siap...


Resepi yang saya gunakan adalah resepi yang saya dah biasa gunakan. Saya pernah share di sini dulu...cuma masa tu saya buat kek sebiji and this time adalah cupcakes. Kali ini adalah atas permintaan jiran saya yang hendak dibawa ke majlis reunion bersama kawan-kawan sekolah.




Selamat menikmati dan mencuba....

1 comment:

  1. wow, great, I was wondering how to cure acne naturally. and found your site by google, learned a lot, now i’m a bit clear. I’ve bookmark your site and also add rss. keep us updated. neppy

    ReplyDelete